Aysegul123456 Merhaba anneler Ben hamile kalmadan 3/4 ay once Folik asit kullanmaya başlamıştım. Şu an 15 haftalık hamileyim hala kullanıyorum. Doktoruma ulasıp soramadım. Dün doktorun hemşiresine sordum. Paketin bitene kadar iç bir şey olmaz dedi. Bazı ınsanlar 9 ay kullanıyor dedi. İlacın bitmesine 28 gün var sizce ne yapsam? Bebeğin gelişimi masallah normal. Ben de yediğime içtiğime çok dikkat ediyorum. Ayrıca hamilelik vitamini de alıyorum. Aklım çok karısık. Bir zararı olur mu 🤨
Sermec Aysegul123456 canım benım bıldıgım folık asıt 12. Haftadan sonra bırakılıyor benım doktorum bıraktırdı decavit dıye bır ılac verdı bu arada her vitaminin fazlası zarar canım
Terspektif Aysegul123456 ekstra vitamin kullanıyorsanız bence gerek yok bende 15 te bıraktım hatta benim son 10 tane filan kalmıştı doktor yeter bırak vitamin yazıcam dedi bana
azizeguneyy Aysegul123456 herkese farklı söyleniyor banada hamile kaldıktan sonraki 3 ay kullanıp bırakacaksın dediler hamile kaldım 3 ay kullandım sonra bıraktım
Superfreshlerim Aysegul123456 canım bende öncesinde başladım 21+2 yim kullanıyorum doktorum kullanacaksın dedi
Aysegul123456 Çok tesekkur ederim çok sag olun ben de bırakayım 🙏 hepimizin bebekleri saglıkla gelsin insallah 🌸
Aysegul123456 @Superfreshlerim o nedenle devam edin demiş olabilir. Çok tesekkur ederim. Ulasıp sormaya calısayım ben de :)
Superfreshlerim Aysegul123456 içinde başka minerallerde var sadece folik asit değil benimde içim rahat ediyor onu içince☺️