Seda_123 gurcem Valla bende arada oluyor mide yanması 23 haftalığım doktorumdan ilac istedim her gün içmiyorum yanmam olunca içiyorum anında etkisini gösteriyor rennie duo kullanıyorum sütte iyi geliyor ama 1 saat sonra faydası geçiyor
Seda_123 gurcem Yok canım ilaç iyi geliyor süt içince iyi geliyor ama 1 saat sonra tekrar başlıyor mide yanması ilac içince o gün mide yanması olmuyor
Berika06 Canlar bişi sorucam migde yanmadi için gaviscon şurup verdi doktor birde kan için gynoferon tablet yan etki gören oldu mu
Poncikveannesi Bu gün internette tesadüfen okudum kabuğu soyulmuş elma veya salatalık yazıyodu ama ben ilk hamileliğimde elimde gaviskon şurupla şarapçı gibi gezindiğimi bilirim çok zor yastığını 2 veya 3 yap canım maden suyu da içebilirsin demişti bana doktor abartmadan
Sghslove gurcem benimde geçmiyor maalesef süt filan içiyorum yatmadan bir nebze rahatlıyorum sonra yine başlıyor
Bidamla gurcem bende cok mide yanmasi cekiyorum. Ozellikle yattigim zaman gogsum oyuluyor. Rennie surup iciyorum ama anlik etkisi var bi sure sonra gene basliyor. Umarim dogum sonrasi biter bu cile
Bsr-shn123 gurcem canım her şeyı yendiğinde olmuyordur dıkkat et ne yiyince yaniyor miden onları yeme ve ılık süt iç cok iyi geliyor