Handan0101 Tansiyon yükseldiği için doktorum riske atmayalım dedi benim gibi olan varmi aceba çok stres oldum aceba erkenmi diye
R_abia Handan0101 ben 37+2 de doğum yaptım ama tansiyon sebebiyle değil serklaj dikişim vardı. Eltim 36+6 da tansiyon yüksekliğinden doğum yaptı. Çok şükğr sağlıklılar
ikicocuklubiranne Handan0101 hareket azlığından 37+3 Doğuma alındım çok şükür iyiyiz 18 gün oldu bile 😊
Dilara1234 Handan0101 Benim tansiyon değildi ama ilkim zorunlu sezeryandı çatı darlığı yüzünden ikinci sezeryanı genelde 38. Haftada yapıyorlar
Elininanasi Handan0101 canim benimki planliydi 38+0de olicakdim.kordon dolanmasi cati darligi sababiyle.bebeyim beklemedi nişankm geldi ve gece sezeryana alindim.140/70 olmusdu tansiyonum hemde.fena baş agrim vardi.acil sezeryan oldum
Handan0101 Elininanasi benimde 14 9 cikiyor doktorum biraz daha bekleyelim dedi ama sonrada riske atmayalım dedi
Elininanasi Handan0101 canim öyleyse korkma sezeryanini ol hayirli dogumlar sana.korkuli birsey diyil inanki Bebekbicin tedirginsin anliyorum.aama şunu şu an kimse bilemez bebeyin nasil diye.digunca solunum sıkıntisi olmaz insallah
R_abia Sahreyldrm 3148 gram doğdu 2950 ye düştü şuan 8 günlük 3280 olmuş 🤗 Çok şükür bir sıkıntımız olmadı sağlıklı 😌
Sahreyldrm R_abia oh maşallah kuzuya sevindim canım ben de sezeryan olacağım büyük ihtimalle istediğimiz tarih tam da 37+3 oluyor doktor kabul eder mi erken olur mu acaba diye merak ettim teşekkür ederim 😊💕