Seda95 çok geçmiş olsun. Bende de enfeksiyon var doktorun verdiği ilaçla iyice kaşınmaya başlamıştı o ara bedende kesik kanı gibi çok az kan geldi. Adet kanı gibi değildi. Belki kaşıdığın için tahriş olmuştur birliktelikte de iyice incelmiştir derisi. Bi acile git istersen ama devletteki doktorun söylediklerini duyma bile. Bizim bile bir dakika sonrasına garantimiz yok ona bakarsa 🥰 çok geçmiş olsun