OğLum Nisan 14 doğdu bizde temmuz ortaLsrı tatiLe gittik 🙈🙈 gitmezzzz etmezzz olaydımmmm odada kLima çarpacak diye açamadım dışarda sıcakdan daraLdı pişik we isiLik oLdu heryerinde kırmızıLar çıktı sıcakLardanmış denize sokamadım çok minik diye güneşe koyamadm daraLdı diye odada ben piştim sıcak diye babasını baLkondan izLedik tatiLin keyfini sürdü bizde anca bakmakLa yetindik yemeğe biLe inemediğim zaman oLdu hatırLıyorm odada geçirdim bütün tatiL zehir oLdu bir bebek eğer denize girebiLecek haLe yani 9-10 ay kendiLiğinden oturup oynayabiLecek haLe geLmeden bence tatiL akıL karı bi fikir değiL çewremdeki çoğu insan bu hataya düştü yaşadıkLarı benzer şeyLerdi