Nur_05 Meraba ilk aşılama olucam şuan doktorum 900 gonal f verdi 11. Gun takip yapılacak ilk aşılama da tutan varmı şansım ne kadar acaba çok merak ediyorum
Tubasim Nur_05 bende burada bekleyeyim. Persembe günü aşılama için görüşmeye gideceğim bende. Rabbim hepimizin yüzüne baksın. Devlette mi yaptırıyorsunuz.
Ozge1907 Hayırlısı olsun sizin için inşallah Rabbim gönlünüze göre nasip etsin 🤲🏻 Benim ilk aşılamam tuttu ama tabi gonal f değildi ilaçlarım Onu çatlatma iğnesi yapıldığımda kullanmıştım ama tabi kişisel teşhis önemli olan doktorunuz onu uygun görmüştür ilk aşılama da düşük ihtimal diyorlar ama tutuyor Umudunuzu yitirmeyin 🤲🏻🧿
Nur_05 Klomen vs. Ilaclar kullanıldıktan sonra normal yollar ile olmadığı zaman yumurtalar büyütülüp çatladığı zaman erkek ten alınan spermleri seçerek hızlı hareketili vs. Spermleri yumurtanın üzerine enjekte ediyorlar öğle hanfendi