Zeyzeyn Evet o haftalarda benim de oluyordu portakal gibi bir yere toplanıp ağrı oluyordu kasiklarimda kisa sürede geçiyordu doktorum magnezyum verdi ve günde 10 kereye kadar normal dedi 25 haftaya kadar falan devam etti şimdi 30.haftadayım hic kasılmam olmuyor magnezyum da arada almaya devam ediyorum canım ama sen yine de bir doktora danış