Dmla01 Meraba benim bugün adet günüm henüz adet olmadım dün aksam acilde kan testi verdim 5.6 cıktı sonuc doktor 2 gün sonra artış gösterirse var dedi. Evde gebelik testi yapmıştım dün önce belirmedi biraz zamn gecince hafif belirdi sizce Varmıdır yada buna benzer Bi durum yasayan varmı aranızda
Melike37 Dmla01 kuzum gebelık testını atabılırmısın evde yaptıgın bende gecen ayda 4.59 da öğrendım kuzum 8.90 oldu sonra 17.0 oldu kşmyasal gebelık yasadım inşallah senın güzel olur kuzum iyi düşün ki iyi olsun ♥️♥️
Sny1305 Dmla01 benim adet gunu 4.3 ile ogrendim 2 gunde bir de katladi daha cok yeni benimde ekim 1 de keseye bakicak doktor insallah sizinki de artar bol dua ile hayirli geceler :)
GnAyotbsi Dmla01 Riva ederim canım bugün adet gününse kesin geç döllenme oldu perşembe günü kan testi ver tekrar yükselirse en güzel haber 😍
Mucizemleben Canim eltim gittiginde daha aderine 4-5gun vardi beta degerleri 8 cikmisti gun gectikcede arti simdi pes pese doguracagiz
Sny1305 Dmla01 benim 4.3 den 2 gun sonra 28.49 ondan 2 gun sonra 74.48 dlye artarak gitti sizin de oyle olur insallah
Humaa Kızlar benımde adetm 3 gun gectı evde odrar tesrı yaptm ama çıkmadı bsey kaç günde bellı olur idrarda💕🥰🥰
Fatey Benim adetim asla gecikmez . 15 günde bir net olurum hatta çoğu zman erken glmstr ne evllktn snra nede dgmdan snra hiç degsmedi bu smdi günüm 33 gün geçti iki idrar testm pozitif ckti ama ne kanda ne ulturason da yok cikmiyo gebemiyim deglmyym anlayamıyorum korkuyorm hazır dglm . Olsa cikmazmiydi neden idrar da çıktı bana söktürücü vericek sizce kullanmalimiyim yoksa beklemeli mıyım 🙄