reflesha kizlar hamileligimin basindan beri dudak ustu ve burun cevrem hep kizarik ve hafif kuruyup pullanma var dr gittim hametan verdi bir isee yaramiyor moralim cok bozuluyor benzer sorunlar yasayan varmi🙄
SevtapAngnTepe reflesha benzer bisey yasamadim fakat o bolgelere bal surmeyi deneyebilirsin☺Hem dogal hem faydalari tartisilmaz malum☺
1PrensAnnesi reflesha bnde de kuruma değil aşırı yağlanma var yüzüm yağlandı surtım öyle sivilce çkıo kızarık lekelnio alerji gbi 🙄 doktora gdicem hamilesn gtme diyolar yani doktorda görecek ona göre verir ilaç diyorum cilt ilacı içme dayan 2 ay daha dyolar 🙄 öneriniz varmı?
minikaninannikasi Benimde aynı şekilde hem kuruma oldu hem sivilceler bastı çenemi falan, madecassol aldım bende. Hamileler ve emzirenler kullanabiliyor, göğüs ucu çatlakları için de etkiliymiş. Bi dene istersen ben memnunum şuan
Haticeyildiz Bende ayni durumdayim tam cenemin ustunde leke oldu dogumdan sonra gecer diyolar gebelik maskesiymis adi
nsyldz Cenemde sivilcelenme artti izler cogaldi ellemesemde iz kaliyor gibi hssediyorum burnumun yan bölümleri kizarik bi sekilde kilcal damarlarm cikmis sanki terlemisim.guneste kalmisim gibi kizarik kizarik
Aysun omayra aynı sıkıntı bende de var 😑Dokunmamak lazımmış doğumdan sonra kendiliğinden gidiyormuş tabi sancı çekerken saçlarımızı sürünce de geçiyormuş ama o sancıyla acıyla nerden aklımıza gelecek ki 🤷♀️
omayra Aysun Hiç sanmıyorum doğumdan sonra gideceğini umarım doğrudur. Ben saç sürmeyi yüzdeki kahverengi lekelere diye duymuştum. Ama dediğiniz gibi aklımıza nereden gelecek😃
Aysun omayra benimde baya çok ya canımı çok sıkıyor ve boynumda kararma oldu inşallah doğumdan sonra hepsini geride bırakırız diye umut ediyorum 😁