Ilknur54_ https://eksiup.com/p/3h171371723i https://eksiup.com/p/rz1713802qu3 Sizce bir sıkıntı var mı bebek ortalama hangi ayda doğar birde ben şuan riskli gebeliğe gidiyorum alerjik astım ve guatır ilacı kullanıyorum beni normal Doğum evine yollarlar mı Doğuma
keenlemyekun Ilknur54_ ben ultrasondan çok anlamıyorum ama siz nasıl randevu alabildiniz selçuk hocadan? Mesai sonrasında mı muayene ediyor?
Ilknur54_ keenlemyekun hayır Ben riskli gebeliğe sorunumdan dolayı önce grştüm sonra sıra verdiler 1 ay sonraya