Dere Eyüp alibeyköy küçükköyde avrasya hastanesine giden var mı ve varsa hangi doktor rica ediyorum yazar mısınız
Nlymrdn Dere Merhaba ben gidiyorum benim doktorum Atilla Okur çok memnunum kuzenimde Gülfem hanıma gidiyor oda çok memnun hastanede genel olarak güzel 😊
Dere Nlymrdn teşekkür ederim 😊 bende bugun fatma hanımın ismini duydum gülfem hanımla ikisinin arasında kaldım Siz Kaç haftalıksınız ve kuzeniniz
Nlymrdn Dere Ben bu gün 18 haftaya girdim kuzenim de 9. Haftada 😊 Gülfem hanımın çok pozitif ve ilgili bir doktor olduğunu söylüyor ☺️