Terspektif Cansuay87 ya dışardakilerin içine ne koydukları muamma bu tarz şeyleri evde yapıp yemek ( en azından hamileyken) daha mantıklı diye düşünüyorum
omur_01 Cansuay87 valla canim Allah korusunda ben hep hamburger yiyorum et degil ama tavuk burger falan yiyorum avm lerde hani bebegimde suan bir sikinti yok cok sukur ama fazlasida zarar tabiki
Crescent96 Geneli hamilelerden oluşan platformda başlıklara yiyecek ismi yazmamaya özen gösteriyoruz. Bu nedenle başlık değiştirilmiştir 🌸 İyi forumlar ☺️
Turkan123 Az pişmiş et zararlı diye nasıl pisirdiklerini bilmedigim ici ben hic yemiyorum hazır lahmacun adana falan hiç dışarda et yemiyorum