SalihaSomuncu5 3 aylık oğlum var benimde ,ilk 1.5 ay anne sütüyle cok güzel beslendiğini düşmüyordum,cok krampı oluyordu yada biz kramp sanıyorduk,dr ebeler sütün yeterli ,kilo alımı gayet iyi mamaya gerek yok ,kramptır geçer diyip durdular,eşim bi gün mama alıp gelmiş ,bence aç bu çocuk dedi 😅azıcık yaptık emdikten sonra karnı güzelce doydu ve öyle öyle anladık ki doymuyormuş benim sıpam😂dr ne kadar gerek yok desede biz vermeye başladık,her bebdgin iştahı yiyimi aynı değil cnm,onu sen daha iyi bilirsin,fazlalığını zaten çıkarıyor kusunca doyduğuna işaret olduğunu düşünüyordum ben,❤️