Kevser_29 Bugun randevumuzda ogrendik bebegimiz rahmime dogru dönmus yani basi asagida ayaklari yukarda bu normal mi daha erken mi
Ftmemne Kevser_29 benim 20.haftadan beri aşşağıda. Gün içinde çok hareketliyim sanırım ondan kaynaklı. Doktor ama sordum herhangi bir sıkıntı oluşturmuyor dedi.
Mavilianne Kevser_29 29. Hafta da döndü canım benim de 38. Haftadayım aynı suan. Değiştirebilir suan senin ki daha zamanı var ama bizim ki gibi durabilir de 🥰
Sdemirel Kevser_29 benim ayrıntılı ultrasonda baş aşağı pozisyon demişti 20. Haftada şimdi 32+1de sorduğumda geri dönmüş dedi 🤷🏻♀️ Artık tekrar ne zaman alır Doğum pozisyonunu bilmiyorum 🤷🏻♀️