Pukhett AA öyle mi. Ben tüm muayenemi koru hastanesinde yapıyorum ama 700₺ istediler detaylı için bende çok para vermek istemedim magnete gittim. Bizim anlaşmamız olduğu için ben sadece 15₺ devlet katılım payını ödedim ama bana anlaşmanız yoksa 90₺ demişlerdi. Memnun kalma kısmına gelince 15-20 dk bakıyorlar tek tek organlarını söylüyorlar iyi mi kötü mü diye. Yani ben biraz devlet hastanesi gibi gördüm öyle ilgili değillerdi ama bebek iyi mi kötü mü onu hep söyledi. Önemli olan da benim için oydu