simgeninannesi Hamilelikte vücudum çok kurudu ve döktü. Bazı kızarıklıklar kaşıdım diye yara bağladı hatta. Onların üzerine evde madecasol krem var yenileyici sürsem zararı olur mu? Hamilelikte her şey kullanılmıyor ya merak ettim
Ayse08emre simgeninannesi ben kadın doğumcuya yazdırmıştım zararı yok demişti bende her gün bi ara kullanmıştım
Mervecrbg simgeninannesi geçen haftalarda elim yandı ve doktor madecassol verdi iz kalmasın diye hatta sivilcelerim için yüzümede kullanıyorum
Akademisyenanne simgeninannesi ayda bir yuzume kullaniyorum. Yanik icin vermisti doktor. Cilde cok iyi geliyor.
Akademisyenanne simgeninannesi evet hamileyken kullaniyorum hala. Eczaci vermisti. Doktorum kullanabilirsin dedi. Cok abartmiyorum tabi kullanmayi.
Anne1_ simgeninannesi canim Dr a sormadan kullanma kullandım diyenler doğum yapmış mi bebekleri sagliklimi bilmiyorsun sonuçta demi bide o krem aşırı killanma yapıyor hiç tavsiye etmem netten araştır istersen
Mervecrbg Anne1_ hamileler için zararlı olsa doktorlar vermez diye düşünüyorum ki özellikle belirtiyoruz hamileyiz diye ona göre veriyoruz zaten diyolar
Loya06 Mervecrbg ben 5 aylığım doktoruma dediğimde o kremi kullanıyorum çatlaklara karşı kesinlikle kullanabilirsin hiç bi zararı yok demiştı ve inanılmaz cildi yeniliyo
35ebruada simgeninannesi Canım 35 haftalığım ve düzenli hergün kullanıyorum özellikle yüzüme sürüyordum ama bazen karın ve göğüs uçlarına da sürdüğüm oldu ve hiç bir zararı da olmadı çok sevdiğim bi krem herşeye faydası var