Rukiiye_kiire yani bişey demek istiyorum da .. kusura bakma , esinde sübyancı mı senin ? Sen daha cocuksun ? Ne cocugu ? Oyuncak bebek degill yani anlata biliyor muyum ? Benim de kız kardeşim var 16 yasınfa evlenme fikri olsa , bilemiyorum naparım . İnsallah basına felaketler cagı gelmez güzelim.