Misskokulumm ilminur_ufuk aynısını daha önce bahsettigin gibi yaşadım kan akışından falan oluyor sanırsam kendini çok yorma korkma 🥰😘😘
Apilhatice Tansiyon büyük ihtimal 20 haftalıkken bende olmuştum acile gittik tansiyonum cok düşüktü bi serum verip yolladılar dikkat et kendine bak eşinde uzaktaymış
Bsraermis8 ilminur_ufuk bende de oluyordu o haftalarda. Özellikle yemek yaparken buhar falan gelince bu fena oluyordum geçmiş olsun .
ilminur_ufuk Bsraermis8 teşekkür ederim galiba benimde ondan oldu sıcak ocağın yanında sürekli o sıcak yüzüme geldiği için olabilir belki
Iremgokce ilminur_ufuk tansiyonun düşmüştür bana oluyor evde tansiyon aleti olduğu için direk ölçüyorum düşmüş oluyo ayağımı yukarı kaldırıp yatıyorum sonrada tuzlu ayran kendime geliyorum .ama tabi şekerinizde düşüyo olabilir devam ederse doktora bir gidin
Mehsu ilminur_ufuk bizde 26+2 haftalığız bazen oluyor öyle yattığım yerde filan basım dönebiliyor yada durduk yere midem bulanıyor normal endise etme hareketleri nasıl bebeğinin
ilminur_ufuk Mehsu hareketleri iyi bi sıkıntı yok başım dondukten sonra biraz uzanıp dinlendim hareket etti