Pericinar07 dün gittim özel bi hastaneye nst çekildim sancı çıkıyor ama doğurtacak kadar değil düzenli değil ama dr a da söyledim ilk gebeliğim evet eğitim e gittim az çok neler yapmam gerekiyor biliyorum ama ağrı gelince ya bişry olursa hissi o ağrı çok huzursuz ediyor korkuyorum neyle karşılaşacağımı bilmiyorum dedim bebiş iyi kanalda haftaya Perşembe kendi dr kontrolüm var kime desem normal bu ağrılar diyor bende aynı sizin gibi başladı hala daha devam ediyor ve çalışıyorum 35 haftalık oldum bugün bakalım umarım çok bekletmez