Bgz_123 bütün kontrollerimi Tuzla devlet hastenesinde oluyorum ben kadın Doğumda Hulusi bey çok ilgili bi doktor ama biraz kalabalık oluyor genelde randevuları ama randevusuzda muayene edebiliyor yoğunluğuna göre eğer kadın doktor isterseniz Alime hanım da iyi bi doktor ama Hulusi beyi tek geçerim :) Ultrason da bebeğinizi size eşinize yanınızda kim varsa eğer gösteriyor ilgili ve sevecen bi doktor onun dışında gebelik eğitimleri veriliyor hastanede onlara da katılmanızı öneririm normal Doğum sadece mesai saatleri içinde doğumhaneleri çok güzel Doğum anında yanınızda bi kişi olmasını istiyorlar eşiniz anneniz kim sizinle Doğuma girmek isterse Allah nasip ederse ben yarın orada Doğum yapacağım gibi duruyor açıklığım ilerlerse :)