melikeakman Kızlar merhaba Mersin şehir hastanesinde doğum yapanlar var mı? Memnun kalan ya da memnun kalmayanlar yazabilirmisiniz? Hala nerede doğum yapacağıma karar veremedim🤭 Bu arada 37+3 haftalık hamileyim , bebeğim dönmedi bu gidişle sezeryan olacağım sanırım...
Smraozn12 melikeakman ablamla yengemde şehir hastanesinde dogum yaptılar tek sıkıntı tek basına sancı cekiyomşsn almamışlar kimseyi yanına ablam 1gun boyunca tek basına kaldı odada sancı olana kadar oyuzdn özele gidiyorum Bn baştan beri
Mhylrn Ben kontrollere gidiyorum memnunum doğum içinde şehir hastanesini düşünüyorum umarım herşey güzel.gecer genel memnuniyet var 🤲😊
melikeakman Mhylrn ben forum yaşam hastanesinde Gülay Özdemir’e gidiyorum ama doğum için hastaneye karar veremedim 😊😊
BuluttSecil melikeakman şehir hastanesi ya da devlet hastanesinde doğum şekli isteğe bağlı değil maalesef eğer düşünüyorsanız. Son ana varmadan hatta biraz açık olacak ama ölecek gibi olmadan sezaryene almıyorlar
Smraozn12 melikeakman bnde Semra vezire gidiyorum kendi doktoruma istıyorm dogumu,cok memnunum acıkcası
melikeakman Mhylrn ya ne güzel Allah’ım bir sancıda kurtarsın. 😊😊Sağlıkla kavuşun birbirinize inşallah 🌺💜
melikeakman Smraozn12 evet kimseyi içeri almadıklarını duymuştum canım bakalım hakkımızda hayırlısı 🤲🏻🌺😊