ycllksa sperm vücutta 36 saat kalıyor o yüzden gün ilişki olması doğru değil. Doktor nasıl öyle demiş anlamadım ben de hangi doktorun yazısını okusam haftada 3 kere en doğrusu diyor. Bana kalsa en doğru sonucu ovülasyon testi verir bayan onu kullanırsa ne zaman yumurtladığını bilir ona göre ilişkiye girer hem her gün her gün kendisini kasmaz.
Soğan kürü olayına gelince de kür felan hikaye canım o kadar tüp bebek tedavisi gören insan o kadar para vereceğine gider kür yapardı. Kür sadece vücudu temizliyor. Hamile kaldım diyenlerin hepsi şans meselesi yani o ana denk gelmiş. Asla soğan küründen değil. Eğer bayanın bir rahatsızlığı yoksa her şey kafada bitiyor. Hatta doktorlar tatili öneriyor. Rabbim her kadına anneliği tattırsın