Aysegul_aysegul 27 haftalıkken yani yaklaşık 1 hafta önce ben de yaptırdım. Doktorum 75gr lık ve 3 saatlik ölçüm istemişti benden. Alacağın şeker iki dilim baklavayı geçmez emin ol diye de eklemişti. Zaten ben tatlıyı seven bir insan olduğum için şeker yüklemesini içtikten sonra hiç bir şikayet yaşamadım açıkçası. Bazısı fena oluyormuş, gözü kararıyormuş vs. ama ben hiç birini yaşamadım. O yüzden korkulacak bir şey olarak görmeyin diyorum çevremdekilere.