busepinar suan 13+5 hamileyim dayanamadım ve burger yedim vicdan azabı cekiyorum hamileliğinde yiyen oluyor muydu😪
Muallimehanim busepinar Bütün hamileliğim boyunca 4 sefer yedim pişman değilim 😂 canım çok çekmişti 🙈
Medine_1992 busepinar canım ben hastaydım burger hastası yedim bircok kez sonra evde Kendim yapmaya baslayınca bıraktım valla ev yapımı çok daha lezzetli oluyor 😘
gulsahklycc Ben yedim canim kfc burgerking iskender döner herseyden ama hepte tembihledim icinde mayonez olmasin eti iyi pissin diye
defne55 busepinar niye vicdan azabı cekiyon ki görende kötü bisey yaptım sanar bunda üzülecek bisey yok yemissin bidaha istemiyorsan yemezsin olur biter ben 8 aydır sürekli yiyorum bisey olmuyo
Badevehande Post başlığını yemek ismi yapmamak daha doğru olur herkes canı çekince yiyemez veya o an tedarik edemeyebilir 😊 bende yedim 3-4 kez belki daha fazla bi sorun olmadı😊
mavera busepinar yaaa benim de aşırı canım çekiyor 8 haftalığım 3 haftalıkKen öğrendim hiç yemedim😭insan kendini kötü hissediyor
Akademisyenanne busepinar canim cekince yiyorum. Genelde iyi pisirilmis olmasina dikkat ediyorum. Soylemesi ayip daha dun siparis ettim. Kiymasi hic pismemisti yemedim. Cok saglikli yiyecekler degiller zaten. Ama arada kacamak yapilabilir 😊
Sariiannee busepinar Bu kadar bunaltma kendini canım.Canın çektikçe ye bir şey olmaz Allah’ın izniyle.Ben cips kola hamburger ohooo neler yiyordum.Sadece tütün ve alkol alma yeterli
nilaylaylaylay Daha 2 saat önce yedim. Ayda 1-2 kesin yiyorum. Çokta abartmamak lazım bence bu konuları . Her gün sağlıksız beslenin demiyorum ama burger yediniz diye de bir şey olmaz
Ultraslan40 nilaylaylaylay kesinlikle. Millet sigara içiyor bu kadar üzülmüyor. Arada bir kaçamaklar iyidir, hatta şimdi canım çekti 🙈🙈😅 yasaklar arada bir çiğnenmek içindir kızlar 😅😅🥰
duygusm busepinar Sadece hamilelikte değil her zaman kaçınmamız gereken şeyler aslında. Çok fazla katkı maddesi ve trans yağ içeriyor. Tabii ki hamilelikte özellikle dikkat etmek lazım ama bir kez yediniz diye de bir şey olmaz.
Ebruas Bende sık olmamakla birlikte ilk haftalarımda yemiştim şuan 26 haftadayız bir sorun yok çok şükür