Diilekk21
37 haftalık hamileyim ve neredeyse 1 aydır geçmeyen bir balgamla başım dertte afedersiniz bi türlü atamıyorum ıhlamur filanda bi işe yaramıyo ne yapsam kurtulurum lütfen bilen varsa söylesin . Doktorun ilaç yazmıcağınıda biliyorum ama artık nefessizlikten ölücem o derece kötüyüm