Gazeliz Ezgi90 güzel geçiyor ama bayabi sabırsızlanıyorum artık bi an önce zaman geçsede 38 görsek diyorm kilosunu bilmiyorum haftaya kontrole gidecem o zaman öğrenecem❤️
MerveEliz Ezgi90 benimde kontrolüm cuma günü😍 zaman geçmiyor sanki. Şöyle bir 10 hafta sonrasına ışınlansak süper olacak😂😂
Sghslove Ezgi90 yarın tam 29. Haftamız doluyor ☺️ 8 kilo civarında aldım. Her tarafım ağrıyor bende çok evham yapıyorum. Zaman hızla ve sağlıkla geçsin sıkıntısız doğuralım inşallah 🙏🏻☺️
Ezgi90 Bende çok sabırsızım. Benim ki yüzünü de göstermiyor doğru düzgün. Hep eli yüzünde 😄 Ben dün gittim boy 40 cm kilo 1240 gr dedi 🙄
asyamomm Kızım olacak nasipse benim de 💓🐣 7kg aldım bebeğim 1.720gram 42 cm. İki hafta önden gidiyor 💓🍼
_Kubraa53 Ezgi90 Hamilelik güzel geciyo şişkinlik haricinde 😀 daha doktora gitmedim 4 ekimde randevum. İnşallah kilo almıştır paşam. Ama iyi cok şükür ☺️ Oynak balinam o benim 😂 bu arada 10 kilo aldım 🙈