ceycey_1992 Kzlar meraba çok acayip ama 7+4 hamileyim mide bulantım çok eksi tuzlu yedigimde surekli çıkıyor sizce ne gibi cozum bulmam lazm iyi gelio diolardi ama midem kabul etmio bu durum ne zaman bitcek merak ediorm :(
Kuubra ceycey_1992 canım bu dönemde çok normal, beyaz leblebiyi dene, yürüyüşe çık sabahları temiz hava iyi gelir🤷♀️ Tahmini 15 haftalıkken falan geçer inşallah☺️
Busraa32 ceycey_1992 benimde tuzlu ekşide midem bulanıyor ve acı tat geliyor boğazıma seninde reflün olabilir gaviscon var şurup doktor yazıyor o rahatlatıyor beni uzun süreli kısa süreli olarak da şade soda
Sunay10_ ceycey_1992 prilam diye bir ilaç varmış yarın doktoruma söylücem çok rahatsız oldum bu durumdan sürekli yatıyorum
Misskokulumm ceycey_1992 yeşil elma dene beni ne kraker ne leblebi ne de başka hiç bir şey tutmuyordu elma çok iyi geliyodu🌸