Yegino Rzlgln534 ben 37'den beri kullanıyorum. Göğsü uyarmak doğumu da tetiklediği için artık doğsa da sorun olmaz dediğiniz bir vakitte kullanmaya başlamanız gerek diye biliyorum ☺️
Rzlgln534 Yegino ben 36 dayım ilk kez sürdüm bu akşam krem Doğumu tetikler mi bilemiyorum eczacı da kremin o kadar büyük bir etkisi olmaz dedi ama bilemiyorum
Yegino Rzlgln534 yani bi anda yapmaz ama yararı oluyodur herhalde gerçi ben 39. Haftadayım tık yok 😂🙄
Rzlgln534 Ekincis Benim meme üçüm hala küçük yanı her zamanki gibi ama bir kaç kere görmüştüm biberon başı kadar oluyordu emziren bayanların ben de mi sorun var acaba