Ebrugms hoşgeldin ben de 5 Ay sonra aktif oldum gerçi hep aktiftim hiç çıkmadım 😝 Napıca bakalım Zorlanıyor musun kazamı oldu bilinçlimi yaptın benim kaza oldu ama iyiki oldu 13 ay olacak aralarında ikiz gibi büyürler arkadaşa ihtiyaç duymazlar belli bir süre oynarlar birbirleriyle ☺️