Kızlar benim saçım kumral ve çok uzun doğuma yakın bir zamanda göğüs hizasından az yukarda kestirip ombre yaptırmayı düşünüyorum ama ben bu zamana kadar azıcık ucundan bile aldırsam çok pişman oldum ama doğum yaptığımda küçücük bebeğimle uzun saç beni çok zorlar birde acayip dökülüyor sizce kestireyim mi