Slmmrb Çevremdekiler evham yapma,o öyle oldu diye buda öyle olcak diye bi kaide yok diyolar,evet bende böyle düşünüyorum. Ama bu fikirden alamıyorum kendimi elimde değil. Aynı haftalarda sanki bişey olucakmış gibi geliyo insana. Birde ilk hamileliğimde hiçbişeyim yokken rutin kontrolde öğrenmiştim. Şimdi kalbi dursa nasış anlayabilirim bilmiyorum. Olmadı gerçekten erken gitmek kontrole en iyisi