VMerveeeee 19 haftalık hamileyim bugün doktorum bebek aşağıda şuanlık bir sıkıntı yok ama haftaya gel tekrar kontrol edelim rahim uzunluğunu ölçelim dedi. Tedirgin oldum. Boyle bi durum yaşayan var mı arkadaşlar🙁
Tgcckir VMerveeeee benimde bebeğim aşağıdaydı hala aşağıda ama zamanla yukarı çıkar diyor doktorlar çıkışa 3 cm uzaklıkta
Ashleyanne Ben de 22+2 yim geçen haftalar da detaylı ultrason da doktor bebeğimin aşağıda olduğunu söyledi ama bir problem olmadığını söylemişti bebeğim hala aşağıda 🤷🏼♀️
MelteminKeremi Merak etmeyin daha pozisyonu çok değişir benimkide o haftalarda aşağıdaydı sonra cıktı hatta 3 4 kere daha indi cikti😂😂 şuan 31+3 um artik doğum pozisyonunu aldı daha değişmez sanıyorum
VMerveeeee Ilk hamilelik olunca insan herseyde tedirgin oluyor. Cok teşekkürler cevaplar için umarim sağlıkla kucağımıza alırız bebislerimizi😊
Tgcckir VMerveeeee şuan 24+6 cuma günü yeniden girdim doplere 3 cm uzaklıktaymış şuan iyi dedi yavaş yavaş yukarı çıkıyor. Moralini bozma yavaş yavaş yukarı çıkıcaktır
VMerveeeee Bana doktor rahim uzunlugunu olcmem icin alttan muayene etmem gerekebilir dedi o beni biraz tedirgin etti açıkçası