asyaa15 benim de vardı aynı şekilde kanama alanı. . Hatta dışa da vurdu bayagi kanama olmuştu 7.haftada. . Progestan kullaniyorum 1aydur evde yatıyorum wc harici kalkmadim daha gecen cuma günü kontrole gittiğimde cok sukur kuculdugunu söyledi doktor ..bu arada kshverengi akintilar geliyordu..2hafta sonra tekrar gideceğim inşallah tamamen bitmiş olur.. siz de dikkat edin.. yatın,ikinmayin , 3 lt ye yakın su için inşallah geçer sizin de..