Feyzagkkkk Selam canlarım, 13+5deyiz çok şükür 🙏 Sırt üstü uyuma diyor çevredekiler ne zararı var dr. Birşey demedi henüz ?
_Gunes_ Feyzagkkkk canim yata bilirsin o haftalarda daha bebeyin minivik sıkındı olmaz ama 6 ayindan sonra uyumaman gerek o haftada uyuduğunda bebek büyük ya damar üzerine agirlik yapiyormus bu yuzden bebeye kan gitmiyormus o yuzden izin vermiyorlar yüz üstü sirt üstü uyumak olmaz hep sağ sol😘 biz 28-4 olduk bende dikkat ediyorum ama bi bakiyorum sirt ustu uyaniyorum ve agrilar oluyo o yuzden sağa sola yatmayi simdiden alismalisin 😄
Beklenenan Feyzagkkkk kuzum mesela ilk haftalarda yüz üstü yatılır mı gibisinden de post açıyorlar falan şuan nasıl rahatsan öyle yatabilirsin ben ilk zamanlar yüz üstü yattım hep çünkü öyle alışkındım uyumaya biraz göbeğim çıkmaya başladı zaten yatamıyosun sonra istesende. Sonra biraz sırt üstü yatmaya başladım daha sonra ağrılarım olunca göbek baskı yapiyo gibi hissediyodum bi süre sonra sırt üstü de yatamiyosun şuan 38 haftadayım hiç yatamıyorum 😂 yani şuan nasıl rahatsan öyle yat gece boyunca insan çok dönüyor zaten sabit kalmiyorsun
songulce O haftalarda bir sorun olmuyor bildiğim kadarıyla canım. Ama alışmak amacıyla şimdiden yan yatmaya başlasan iyi olur 😄 ben çok zorlanıyorum şu an. Benim doktorum 20.haftaya kadar istediğin gibi yat demişti.
songulce Sakıncası olarak da hem tansiyonun düşebilir hem de bebeğe oluşan baskıdan dolayı oksijen az gider kan akışı azalır uzun süre o pozisyonda kalmak bebeğe zarar verebilir demişti.
Feyzagkkkk Beklenenan çok sağol canım 😍 Yüz üstü uyumayı şimdiden özledim karnım çıktığı için uyuyamıyorum. Doğru diyorsunuz şimdiden alışmalıyım yan yatmaya deneyeyim ama sırt üstü uyanıyorum :/ Ve zaten dediğin gibi, sürekli uyanıyorum durup dururken bile
Beklenenan Feyzagkkkk sen nasıl yatmak istersen işte gece uyandığında en rahat ettiğin pozisyonda uyaniyorsun zaten. Göbeğim çıktığından beridir sol tarafında yatardim hep normalde hiç rahat edemezsen hamilelik işte rahat ettiriyor insanı son 1 haftadır da hep daha donup yatıyorum ama gel gör ki gece kalktigim da gene solumdan kalkiyorum 😃
Erenimo Feyzagkkkk sanirim 20.haftadan sonra bebek büyüdükçe rahatsızlık veriyor. İstesende sırtüstü yatamıyorsun. İç organlara baskı yapıyor tansiyonu oynatabilir. Benim bi müddet sonra kalbim hızlı atmaya başlıyor. Mecbur sağa yada sola dönüyorsun