Beyzaeyup
Merhaba arkadaşlar çift rahimli olup dıgum yapan arkadaşlar nasıl oldu ve İstanbul Avrupa bölgesinde planlar nerde Doğum yaptınız ben şuan 39+4 deyim ve gittiğim hastane büyük bi hastaneye araştırma hastanesine gitmem gerektiğini soledi napıcam kafam karıştı dogumunuz nasıl geçti abi aksilik yaşadınız mı