Defnealinam 40+3 olduk ne sancı ne su ne nişan hiçbişe yok hurma ananas adaçayı yürüyüş sıcak duş ne zamandır yapıyorum ama hiçbişe yok dün nst de dalga geçer gibi sancım 40 50 seyrediyordu yarın yine kontrol var bakalım ne diyecek doktor nst de ne çıkacak