Sebnems Pembepanjur ben spinal istedi..Eşimde giricek.Doktorum Burcu özmen demirkaya.banka personeliyim.Şubeden 5 arkadaşimda kendisi de doğum yapti.memnun kaldik biz.
EbruCnr Pembepanjur az kalmış senin. Hayırlısyla istediğin gibi bi doğum gerçekleştirirsin inşallah. Dediğim gibi Biruni hastanesini öneririm. Yakın başka bi yer bulamazsan aklında bulunsun
kimsebilmesindiye Normal dogum yaptim ve esimde yanimdaydi herseye tanik oldu.hatta göbek bağını kesmesini bile istemisti dr. Simdiki dogumumda da girmek istiyor gobek baginida kesicem diyor 😂😂
Mervednr Kubra1010 ikisinde de yapıor o genelde doğumu. Ama genelde paşaalanında oluyor. Ben ertan beyle giricem doğuma hayırlı doğumlar olsun inşallah 🥰
SevalK Pembepanjur ben oldum 1 hafta önce arada perde var zaten hiçbir şey görmedi eşim. Ama sezeryanı asla önermiyorum
BsrArif Pembepanjur bende Kocaeli de doğum yaptım geçen sene eşim girdi ameliyatıma harika bir duygu bence medicalparkta doğum yapmıştım herhalde İstanbul’da da vardır medikal park orada yaparlar canım ama birazda doktorun insiyatifine kalmış tabi
SevalK Pembepanjur atakent acıbadem hastanesinde oldum sezeryanı önermiyorum çünkü dikişler yüzünden ilk zamanlar çocuğunla doğru düzgün ilgilenemiyorsun, sütün geç geliyor vs vs yanınızda size bakacak biri varsa yapın annem ve eşim olmasa ben bitmiştim
Cigdem07 Kelebegimmm Valla mecbur kalkacagız canım yapacak bisey yok 😁 ben şimdiden kalkmaya başladım zaten wc kalkıyorum geceleri dönüyorum sürekli yatakta canım tatlı şeyler çekiyo kalkıp tatlı yiyorum mesela su iciyorum uykum kaçıyo telefonla oyalanıyorum sonra yine uykum geliyo yatıyorum bebek varmış gibi mesela 😂
Kelebegimmm Cigdem07 aynen bende öyleyim🤣çok uykum geldiğinde duvarlara değerek geziyorum.Allah affetsin ilk gece kalkmaları başladığında o kadar zorlanıyordumki sorgulamaya başlamışdım aceba acelemi etdim bebek baka bilecekmiyim falan diye)böyle böyle anneliğe alışılıyormuş
Kubra1010 Mervednr inşaAllah 4ay var doguma ama şimdiden heyecanlıyım😊sezeryan olmak istiyorum ama genel mi spinal mii hangisi iyidir bilmiorum
Nisannasell Pembepanjur ben çok istiyorum canm ama eşim ben bayılırım orda doktor sanamı bakcak banami diyor 😅😅