Nuraslanklc Ben de ekmek çok severim ama genelde kahvaltıda 1 ekmek yiyordum hamileyken,hatta şuan bile sabahları nerdeyse 1 ekmek yiyorum içini değil ben de dışını.. toplamda 12.5 kilo aldm ben, biraz bünye meselesi sen yine de dikkat et derim.Bir anda 3-4 kilo alınabiliyor çünkü cnm hatta daha fazla..Ekmeği azaltıp yürüyüşle dengelersen daha iyi olabilir🙏🏻