aysgl_ Hayırlısıyla sağlıklı normal doğumla kucağıma almak istiyorum bebişimi fakat hiçbi belirti yok. 2 hafta önce kanala inmiş demişti doktor 29 Eylül’ü bulmaz demişti ama benim minnakta hala tık yok🤷♀️
Eminehmc aysgl_ 39+4 ama hiç gelecek gibi durmuyor bunaldım herkesin sen hala doğurmadın mı sorusundan 😯😤
aysgl_ Anneyimki RabiaMm aytenaslaan Eminehmc İnatçı çıktı Eylül bebişleri🤦🏼♀️ Beklemek çok zor Rabbim hepimize hayırlı kolay doğumlar nasip etsin kızlar 🙏
aytenaslaan Bende 39 +1 haftalığım hala bir belirti yok nasıl olcak bilmiyorum gelmemek için direniyolar