Firdevsi Bugün şeker yüklemesi yaptık kızlar açlık 88 çıktı normal dedi ama tokluk 155 birqz yüksek cuma tekrar gel 75 mg lik yükleme yapıcam dedi moralim bozuldu açıkcası sizde durumlar ne 25 haftalıgız
Busrasumen Firdevsi bende de aynısı çıktı 100lük önerdi ama ben oralı olmadım. O zaman diyetisyene gideceksin dedi Gittim diyet listesi aldım dört beş gün uyguladıktan sonra ölçüm yapıcam