Sumeyye_g aslında kendi iş yerim olduğu için çok gitmiyorum bu aralar günde iki üç saat gidiyorum çok şükür fazlasına dayanamam çünkü çok ağrım var olabildiğince istirahat ediyorum ama hep sola yatmaktan o da etkisini yitirdi insan rahat rahat sırt üstü yüz üstü yatmak istiyor neyse isyan etmiyorum çok şükür yavrum iyi 🥰🙏🏻 Önemli olan da o