Buseeeee Kızlar doktor kontrolleri ve taramalar bitti,sizlere doktor vitamin verdimi bana bir vitamin vermedi 20 haftadan sonra dedi,garip geldi normalmi vermemesi?sizlere verildiyse ne vitaminler verildi?
GnAyotbsi Buseeeee bende en son 12 haftada folikasiti kesti daha vermedi canım çünkü ihtiyacı olana veriyor vitamin ilacı
Bambaman Buseeeee ben 11+4 de son kontrole gittim ikili vs için folik asiti kestim 12. Haftada ve decavit başladı içini okudum ne kadar vitamin varsa hepsi var.bende benimki kan ve demir başlamadı die kızıyodum herkes 12 de başlatıyo çünkü tüm bunlara
Dilek1661 Bana folik asiti kestiği gibi hem balık yağı hemde Demir eksikliği için kan hapı verdi yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum şuan 13 haftalığm
Mucize001 Bende folik asitiı kestirip demir ilacı ferrum vitamin decavit birde omega3 imom markayi diğer doktor vermişti.3 doktora gitmiştim o haftalarda 3 u de söylemişti ilaca başlamam gerektiğini...
Buseeeee Ya bana neden vermedi özellikle sordum folik asit kutu bitsin birdaha alma dedi vitaminde şuanda gerek yok dedi bende bir doktora daha gözükmek istiyorum sizlerde iki doktor tercih ettinizmi
Mucize001 Ben allahin izni ile 3 doktorla bugünlere geldim.😯birinin verdiğini oburu begenmiyor.devletteki hic birsey yapma.duracagi yoksa ne yapsanda durmaz modunda.Bende kimseye çaktırmadan en cok içime sinen doktorun tedavisini uyguladim....ama ferrumu yani demir ilacını 3 de aynı anda söyledi.