Esraela_ Merhaba 39+5 haftalik hamileyim, gece 3den beri 15-20 dakikada bi sanci giriyo bazen 5-7 dakikaya düsüyo. Siddeti hep farkli emin olamadigim icin hastaneyi aradim, küvete sicak su doldurup 20 dakika beklememi söyledi. Ben 10 dakikadan sonra fenalastim ve ciktim, ciktiktan sonra sanci 5 dkya düstü ama simdi yine 15 dk oldu. Napcagimi bilemedim devam beklesemmi yoksa hastaneye gitsemmi. Gidip geri eve yollamalarinida istemiyorum. 😳
seher_unl Esraela_ sancılarınız düzensiz anladığım kadarıyla ama açılma olabilir ihmal etmeyin bence hastaneye gidip açılmanıza baktırın en doğru kararı doktorunuz verir zaten hayırlısıyla kucağınıza alın 🌸
Gizemliince Esraela_ daha önce bir sezeryan geçirdiyseniz 10dk bir olunca hastaneye gelin diyorlar 5dk değil yani şuanlık durumunuz nedir?
Esraela_ seher_unl evet cok düzensiz, hastanede evde beklememin daha iyi oldugunu söyledi sancilar sıklaşmadığı sürece sicak banyodan sonra.
Esraela_ Gizemliince ilk hamileligim, 5-7 dkda bir giriyo yarim saattir. Birazdan Hastaneye gidicez 😣