Dilara1234 Nuryldrm İlk gebelimde tetenoz yaptırdım 2 dozuda 2. Gebeliğimde 1 doz bile yaptırmadım ☺️
Sghslove Nuryldrm ben iki tane tetanoz aşısı oldum doktorum ol dedi ebe hemşirem de çok tatlı hiç düşünmeden oldum. Sende doktoruna danış canım. Genelde ol derler ama. Çünkü bebeği de koruyormuş ilk 6 ay bu aşılar
Superfreshlerim Nuryldrm 20+4 te tetanoz yaptırdım, dünde 21+1 de grip aşısı olacaktım ama eczane aşılar gelmedi dedi doktorumda 10 gün içinde yapalım getirtin dedi
Kubuuu1 Nuryldrm aile hekimliğinize hamile olduğunuzu bildirin onlar vakti gelince tetanoz aşısı için çağırıyorlar
Berdogan 2016 Ilk gebelikte 2 doz tetanoz yaptırdım. Şuan 32 haftalik hamileyim 1 doz hatırlatma yaptırdım tekrar