1243 Merhaba kızlar 36+3 günlüğüm iki gün önce nst den sancim çıkmıştı ama ben pek hissetmiyordum ama açıklığına bakıldı ve açıklığın olmadığını söylediler cocuk baya asagidaymis kanala düşmuş beklemez gelir desi doktor ama kasılmalar var acaba bunlar sancımı yoksa normal olan şeyler mi ? Bilmiyorum doktor sancin olursa gel desi takip et dedi ama alamadığım için takip edemiyorum kasılmalar var karnım sertlesiyor ama sancımı onlar bilmiyorum yardım edin 😥😥
Misskokulumm 1243 canm senle günlerimiz ayni🌸şancı gelince hissetmemen imkansız belinden kasıklarına doğru düzenli aralıklarla vuracaktır 5 dakika da bir'e inerse hiç bekleme ♥️
1243 Misskokulumm nst den sancim yuksek çıktı ama anlamiyordum doktorum takip et sancin çıkarsa gel deyince bi tedirgin oldum yine karninda kasımlar oluyor sancımı acaba diye tedirgin oluyorum
Misskokulumm 1243 korkma canm arada doktoruna uğra acilmana baksın eğer açılma olursa suni ile başlatırlar içini ferah tut senin gibi bu durumu yaşayıp doğuran bir sürü anne oldu darısı senin de başına 🌸🥰
1243 Misskokulumm amin inşallah canım benim sağlıkla sihatle kucağımiza almayı nasip etsin inşallah ❣