Hll Ebrugunesss doktorun saglıklı dedigse gerisine takılma canm. Her bebek aynı olacak diye bisey yok.
Fdle Ebrugunesss 20.haftamda 338 gramdı bana da az gibi geldi ama sağlıklı olsun da diyorum gerisi mühim değil
Nuraslanklc Ebrugunesss bence iyi gibi bizim 20+6 da 325 gr dı ve doktor normal dedi 🤷🏻♀️Bizimki normalse sizinkide normaldir 😅
Hll Ebrugunesss doktorum bana genelde kilo aralklarnın ne olması gerektigini söylüyor mesela sende bi doktoruna sor derim. En az şu kadar olmalı gibi örneklendirebliyor icim rahat etsin diye.
Kbrbydkk Normal bence. Gayet iyi benim önceki hamileligimde 21+2 haftada doğum yaptım 25cm 470gr di o zaman. Sizinki gayet iyi endişe etmeyin.
tugceaslan Fdle bende en son 20.haftamda gitmiştim bana da 338 gram demişti doktorum aynıymış bebeklerimizin kilosu ☺️
online_mom Fdle benım bugun detaylı ultasonum vardı.doktor dedıkı cocugun kılosu degıl saglıgı onemlı.onemlı olan saglıklı olmaları.her çocuk aynı olucak dıye bırsey yok 🙏🌸benımde 20.haftada 348 gramdı.bugun 21.haftada detaylıda 428 olmuş 🌸🙏
tugceaslan Fdle hiç kafana takma canım neden kendine stres yapıyorsun önemli olan sağlıklı olmaları hem doktorum gayet iyi dedi kilosuna o yüzden takılma hiç cinsiyetiniz ne peki
Fdle online_mom maşallah canım çok sevindim kilosuna bende çok takılmıyorum ama ben iri kemikli biriyim eşim de öyle boylarımız uzun falan bizden de küçük bişey çıkmaz heralde diyorum daha küçücük hemen 1 kilo olmasını bekliyoruz bebeğimizin 😊
ponciklerin_annesi Ebrugunesss benim bebegim 23 hafta 4 gunluk ve 600 grammis doktor cok normal dedi haftasina gore gayet uyumluymus