Dilek_mucizesi Arkadaşlar izmirde olupta özel hayat hastanesinde fatih beyde doğum yapan veya muane olan var mı?
Ozgemlym Dilek_mucizesi ben fatih beye gittim çok memnundum ancak hastanenin yeni doğan ünitesi yok ve bu beni tedirgin ettiği için bıraktım ama arkadaşım fatih beyde doğum yaptı sorunsuz ve gayet ilgili bir dr
Sohretkural Dilek_mucizesi canım bende Fatih beye gidiyorum çok memnunum ve herşeyi detayına kadar anlatıyor
Dilek_mucizesi Ozgemlym çok ilgili doktor farkındayım ama benim için önemli olan doğum anı ondan dolayı sordum canim hani kimi doktor hemen sezaryan yapıyor ya ters giden bisey olmadığı halde o yüzden
Dilek_mucizesi Ozgemlym benim ilk doğumum normaldi 2.de normal istiyorum allah nasip ederse ay bakalim :) saga salim dogsunlarda
Dilek_mucizesi ErBu allah kurtarsın canim benim sağ salim kucagina almayı nasip etsin kaç haftalıkken sezaryan olcan canim
Dilek_mucizesi Sohretkural bnde çok memnunum kendisinden odasına girdiğinde yarim saat anlatıyor ki 2.doğumum olcak mesela genede ayrıntılı herşeyi anlatıyor valla
ErBu Dilek_mucizesi onun için birşey diyemem doktorunla konuşmalısın. Ama hayat hastanesinde küvez yok başka hastaneye gönderiyor