Dlktpl merhaba canım, bende aynı dertten muzdaripim😞 klomen kullandım, bittikten 2 gün sonra çağırdı doktor, gittim solda 7mm , sağda 26mm yumurta var dedi..çok olgunlaşmış biz bunu değil küçük olanı takip edelim diyerek 3 gün sonra tekrar çağırdı.. yani bugün...
Gittim ve soldaki yumurta gelişmemiş biz bu sağdakini çatlatalım dedi..(oysaki ben ovülasyon testi kullanarak, dün ve öncesi gün koyu çizgiyi gördüm, bugünde silikleşmeye başlamıştı testim..)
Ama bugün Çatlatma iğnesinyazdı ve yaptırdım..
1.si
Merak ediyorum bu test zaten silikleşmeye başlamıştı..
2.si önce bu yumurta olmaz diyip sonra neden iğne yaptırdı..
Doktorları anlamak da zorlanıyorum..