yokolmuyor Arkadaşlar kahverengi akıntım vardı bugün saat 3 ten beri açılmam var 2 cm normal doğum için yatışım yapıldı.ayrıca sancımda var ara ara belime giren.... dualarınızı bekliyorum inşallah normal doğumla kızımı kucağıma alırım.
Deryak Allah yardımcın olsun bir avazda kurtarsın sağ Salim acısız en az ağrıyla hiç çekmeden kurtul inşallah
yokolmuyor Deryak canım doğdu çok şükür bir haftalık olduk artık en kısa zamanda doğum hikayemi paylaşacağım.... Rabbim herkesin bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin