minikmucizem1_ canim doktor çokk bos konusuyorr doktoru dinleme degerlendir .hem canim yumurtlama takibi yaptirmayan insanlar da çok yumurtlaya biliyor tabi herkes yumurta takibi yaptirmadigi için haberi olmuyor .doktor ne karisiyor yillardir bebek diye yanip tutusan insanlar var ben kendim bir bebegimi kayb etdim ve yine istiyorum ama olmuyor bekliyorum rabbkm herkese nasip etsin canim hem o yumurtalarin hepisi tutacak diye bisiy yok kendi kararin ama ben olsam bu firsati hiç kacirmazdim sonucrta gebe kalma şansin 100/90 yani ama ben degerlendirirdim